پیام تبریک مدیرعامل تاسیکو به مناسبت نوروز 1400 | تاسیکو

پیام تبریک مدیرعامل تاسیکو به مناسبت نوروز 1400

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، طی پیامی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تک تک پرسنل هلدینگ سلولزی و کارکنان شرکتهای تابعه، سال نو و نوروز باستانی را به کلیه زحمتکشان و فعالین این عرصه تبریک و تهنیت گفتند. متن پیام ابروفراخ به شرح ذیل می باشد:

بنام خدا

باسلام و احترام

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بی کرانش،خانواده بزرگ گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین توانست با سعی و تلاش بی وقفه همه همکاران و کارکنان شرکتهای تابعه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از کار و تولید ایرانی و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، ارتقا خدمت رسانی به تولید کشور بالاخص صنعت سلولزی همچنین ارتقا سلامت،  گام های بلندی برداشته و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر گروه صنعت سلولزی در کشور و خدمتگزاری بهتر و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

اینک در آستانه فرا رسیدن ” عید نوروز باستانی ” و آغاز سال نو که با اعیاد شعبانیه نیز مزین گردیده  تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به تمامی کارکنان و خدمتگزاران و فعالین  این گروه صنعتی تقدیم میدارم.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               منا ابروفراخ

مدیرعامل و نایب ریئس هیات مدیره

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *