پیام تبریک مدیرعامل تاسیکو به مناسبت روز جهانی کارگر | تاسیکو

پیام تبریک مدیرعامل تاسیکو به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، ابروفراخ مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا طی پیامی روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران و زحمتکشان حوزه سلولزی تبریک گفت. متن پیام تبریک ابروفراخ به شرح ذیل می باشد.

بسمه تعالی
11 اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر بهانه ای است برای تجلیل و ارج نهادن به جایگاه والا و شامخ کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و با تلاش و همت روزافزون خود چرخهای سازندگی کشور را به گردش در می آورند.
پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های ایرانی – اسلامی دارد؛ همانگونه که مولا علی(ع) در اهمیت کار و کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال، خود در کشتزار کار می کرد و عرق جبین می ریخت تا کارگران برخود ببالند که رهبر آزاده شان بر کار و کارگری افتخار دارد.
اینجانب نیز به نوبه خودم روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش ایران اسلامی اللخصوص کارگران شریف صنعت سلولزی کشور تبریک عرض نموده و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به نام تولید ، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها شده است، موفقیت و پیروزی تمام این عزیزان را از خداوند منان مسئلت دارم.
منا ابروفراخ
مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *