مجمع عمومی سالانه شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) برگزار شد | تاسیکو

مجمع عمومی سالانه شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی تاسیکو مجمع عمومی سالیانه شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران ( چوکا)  با حضور جمعی از سهامداران حقوقی، هیات مدیره چوکا، مدیرعامل و معاونین تاسیکو و نمایندگان تاپیکو به ریاست علیرضا بنی اسدی در محل سالن جلسات گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین برگزار شد. در این مجمع به وضعیت چوکا در سالی که گذشت پرداخته شد و صورتهای مالی  سال گذشته این شرکت از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارش مطلوب را دریافت کرد.

درآمد عملیاتی شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) در سال مالی منتهی به 1399/12/30 در مقایسه با سال قبل با رشدی 176 درصدی مواجه بود.

لازم به ذکر است طی گزارش منتشر شده از سوی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران ( چوکا) در سال گذشته توانست پس از 5 سال به سود ناخالص دست یافته و ضمن کاهش 61 درصدی زیان به رشد 50 درصدی در تولید نیز دست یابد. بازسازی کارخانه تولید نئوپان اسالم، تولید کود آلی هوموس، راه اندازی مجدد واحد تخته چند لایه، بهره برداری از پکیج بویلر و بانک خازنی و همچنین تولید کاغذ از خمیر باگاس از اقدامات مهم سال گذشته شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران بود.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *