لطیف در بین برترین شرکتهای ایران | تاسیکو

لطیف در بین برترین شرکتهای ایران

شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزیده سازمان مدیریت صنعتی در بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران «IMI100»، موفق به کسب عنوان شرکت برتر از نظر رشد فروش در بین ۵٠٠ شرکت مطرح ایران شد.

به گزارش روابط عمومی تاسیکو و به نقل از روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف ، بیست و چهارمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان «IMI-100» با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این همایش، از لیست ۵٠٠ شرکت برتر ایران در سال مالی ۱۳۹۹ رونمایی و شرکت محصولات کاغذی لطیف جزو برگزیدگان سازمان مدیریت صنعتی ایران در بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران «IMI100»، در ارزیابی کلی موفق به کسب رتبه ۳۱۴ در بین ۵۰۰ شرکت برتر و همچنین کسب رتبه چهارم در شاخص بیشترین بازده دارایی در دسته ۱۰۰ شرکت چهارم و کسب رتبه سوم کلی در بین گروه تخصصی صنایع سلولزی گردید.

هر ساله در این همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران که بر اساس رتبه‌بندی « IMI-100» انتخاب شده اند صورت می گیرد.
همچنین گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌ها و ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این همایش است که گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی را در پی دارد.

لازم به ذکر است که این همایش توسط سازمان مدیریت صنعتی، مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر برگزار می‌شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از حامیان اصلی آن هستند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *