در دویست و هفتمین جلسه هیات مدیره تاسیکو چه گذشت | تاسیکو

در دویست و هفتمین جلسه هیات مدیره تاسیکو چه گذشت

همزمان با دویست و هفتمین جلسه هیات مدیره تاسیکو صورت پذیرفت

معارفه مهدی محمدی عضو جدید هیات مدیره و بررسی وضعیت چهارماهه شرکتهای تابعه هلدینگ سلولزی

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، دویست هفتمین جلسه هیات مدیره با حضور تمامی پنج عضو موظف و غیر موظف هیات مدیره تاسیکو و معاونین و مدیران هلدینگ در محل سالن جلسات گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین برگزار شد. در این جلسه مهدی محمدی عضو جدید هیات مدیره به سایر اعضا، معاونین و مدیران تاسیکو معرفی و در جریان گزارش وضعیت چهار ماهه شرکتهای تابعه قرار گرفت.

 در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شرکتهای زیر گروه تاسیکو، مشخصا به وضعیت شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) پرداخته شد. زمانی فر مدیرعامل چوکا که امروز به عنوان میهمان در این مجمع شرکت کرده بود ضمن توضیح در خصوص وضعیت چوکا از مشکلات و موانع پیش رو در بحث تولید و فروش محصولات چوکا به هیات مدیره توضیح و به سوالات آنان پاسخ داد.

لازم به ذکر می باشد مهدی محمدی عضو جدید هیات مدیره تاسیکو به عنوان پنجمین عضو و به صورت غیر موظف به نمایندگی از شرکت محصولات کاغذی لطیف با حکم ابویی مهریزی مدیرعامل تاپیکو به این سمت منصوب شد. وی دانش آموخته دکترا مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی است که پیش از این سمت به عنوان استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و عضو هیات مدیره شرکت ترازان پی مشغول به فعالیت بود. مدیر اداری شرکت گسترش تجارت برنا و مدیر مطالعات مالی بنیاد تعاون ناجا از دیگر سوابق محمدی در سنوات گذشته می باشد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *