جلسه هم اندیشی راهبردی حوزه فناوری اطلاعات با حضور مدیران و روسای آی تی شرکت های تابعه | تاسیکو

جلسه هم اندیشی راهبردی حوزه فناوری اطلاعات با حضور مدیران و روسای آی تی شرکت های تابعه

اولین جلسه هم اندیشی راهبردی حوزه فناوری اطلاعات با حضور مدیران و روسای آی تی شرکت های تابعه در سالن جلسات هلدینگ سلولزی برگزار گردید.
در این جلسه حاج صمدی مدیر فناوری و اطلاعات هلدینگ سلولزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نمایندگان آتی شرکت های تابعه نسبت به اخذ نقطه نظرات در خصوص اهداف حوزه آی تی هلدینگ پرداخت.
برنامه های این هلدینگ در حوزه فناوری اطلاعات در راستای یکپارچه سازی اطلاعات،کمک به تصمیم گیری بهتر ودریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن برای مدیریت ها می باشد.
همچنین این جلسه با حضور علیمردانی مدیریت محترم حسابرسی داخلی در راستای اهمیت و کمک حوزه فناوری اطلاعات به« استفاده بهینه مدیریت از اطلاعات در اتخاذ تصمیمات» ، پرداخته شد.
ادامه جلسه در اتاق مدیرعامل محترم هلدینگ جناب آقای نصرالهی برگزار گردید.ایشان پس از آشنایی با نمایندگان آی تی به این نکته اشاره نمودند از رزومه دوستان می توان نتیجه گیری نمود تخصصی ترین پست سازمانی که مرتبط با رشته تحصیلی می باشد حوزه فناوری اطلاعات است.همچنین به چارت سازمانی سازمان های بزرگ و وزارتخانه در خصوص جایگاه مدیر ای تی در کنار مدیران ارشد اشاره نمودند که نشاندهده اهمیت این حوزه می باشد.نصرالهی گفت این حوزه به تصمیمات کلان مدیریتی،شفاف سازی و جلوگیری از فساد می تواند بسیار کمک نماید.نگاه مدیران در خصوص هزینه های این حوزه باید تغییر نماید و به عنوان یک نوع سرمایه گذاری دیده شود.
در انتهای جلسه ضمن تعریف پروژه های فنآوری اطلاعات هلدینگ توسط حاج صمدی برای هر یک از نمایندگان پروژه ای تعریف گردید.

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *