بررسی عملکرد و بودجه شش ماهه شرکت چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) برگزار شد | تاسیکو

بررسی عملکرد و بودجه شش ماهه شرکت چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) برگزار شد

بررسی عملکرد و بودجه شش ماهه شرکت چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی تاسیکو جلسه بررسی عملکرد و بودجه شش ماهه شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) در محل سالن جلسات گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران هلدینگ سلولزی شستا و مدیرعامل و هیات مدیره و تنی چند از مدیران شرکت چوکا برگزار گردید، عملکرد شش ماهه این شرکت از ابتدای سال تا پایان شهریور 1400 در حوزه تولید، فروش، مالی، برنامه ریزی و نظارتی  مورد بررسی قرار گرفت.

ابروفراخ مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) با اشاره به نقش حمایتی این هلدینگ از چوکا گفت: نظر به تزریق چند مرحله ای بودجه مالی به چوکا توقع داریم حرکت رو به جلو این کارخانه در حوزه تولید و فروش و سودآوری به گونه ای باشد که روند رو به رشدی را برای شرکت شاهد باشیم . وی با تاکید براینکه برنامه های شرکت میبایست درمحور توسعه و استفاده از همه ظرفیتهای موجود تنظیم شود به تقویت حوزه بازاریابی فروش و تولید محصولات متناسب بانیاز بازار نیز تاکید کرد.

جلسات بررسی بودجه شش ماهه شرکتهای تابعه تاسیکو به نوبت و با اولویتهای زمانی در روزهای آینده برگزار و عملکرد شرکتها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *