بازدید میدانی سرپرست گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین «تاسیکو» از شرکت محصولات کاغذی لطیف | تاسیکو

بازدید میدانی سرپرست گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین «تاسیکو» از شرکت محصولات کاغذی لطیف

ابراهیم نصرالهی سرپرست  گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین به همراه افشین سروش معاون نظارت بر امور شرکت های تاسیکو، از شرکت محصولات کاغذی لطیف بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی تاسیکو و به نقل از روابط عمومی لطیف، نصرالهی صبح روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری از بخش های مختلف خط تولید و کارخانه لطیف بازدید کرد. این بازدید که با استقبال و همراهی شورشیان عضو موظف هیئت مدیره و جمعی از مدیران لطیف صورت پذیرفت، نصرالهی از واحد‌های مختلف شرکت از جمله واحد جوهر زدایی، ماشین کاغذ، بسته‌بندی، آزمایشگاه، انبارها و آتش نشانی بازدید و ضمن استماع توضیحات مدیران مربوطه در جریان روند تولید و چالش های فراروی این قسمت ها قرار گرفت.

 در خلال این جلسه  شورشیان ضمن عرض خیر مقدم، گزارش مختصری از روند خرید مواد اولیه، تولید، بازاریابی و فروش و لزوم حمایت هلدینگ از پروژه های توسعه ای و نوسازی شرکت ارائه کرد.

در ادامه سرپرست تاسیکو نیز ضمن تشکر از تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت، حمایت از تولید را از طریق نوسازی و به روز رسانی تجهیزات و ایجاد ارزش افزوده را ممکن دانسته و بر آن تاکید کرد. نصرالهی عرضه محصولات شرکت لطیف از طریق بورس کالا را اقدامی مفید برشمرد که می تواند ضمن ایجاد شفافیت و حذف رانت، سود نهایی را بصورت منصفانه بین تولید کننده و مصرف کننده  تقسیم نماید.

وی با تاکید بر ایجاد ارزش افزوده، سهم 11 درصدی تولید تیشو کشور توسط شرکت لطیف را حائز اهمیت دانست و بر لزوم هم افزایی درون گروهی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و دیگر شرکت های تابعه شستا برای کمک به تامین پوشال و مواد اولیه این شرکت تاکید کرد.

 نصر الهی در انتها ضمن ابلاغ سیاست های هلدینگ به مجموعه، بر تلاش مضاعف در راستای تکمیل زنجیره ارزش لطیف تاکید کرد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *