کسب لوح تقدیر و نشان برند سبز به دو شرکت تاسیکو | تاسیکو

کسب لوح تقدیر و نشان برند سبز به دو شرکت تاسیکو

افتخاری دیگر در راستای حمایت گروه سلولزی شستا از محیط زیست و صنعت سبز

کسب لوح تقدیر و نشان برند سبز به دو شرکت تاسیکو

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، دو شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه و شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در کنفرانس بین‌الملی و جایزه برند سبز، در میان 24 شرکت مرحله نهایی دریافت کننده این جایزه قرارگرفتند که در نهایت و پس از بررسی های صورت گرفته و نظر هیات داوران هر دو شرکت گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) موفق به  کسب لوح تقدیر و نشان برند سبز از بین 150 شرکت فعال صنعتی در حوزه صنعت سبز شدند .

لازم به ذکر است که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با شعار سازمانی؛ “احترام به طبیعت” و شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه نیز با شعار ” از بازیافت تا کاغذ بسته بندی ” در این کنفرانس بین المللی شرکت کردند.

این همایش با اهداف ارتقاء، توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز، تعامل بین متخصصان و پژوهشگران این حوزه و در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و به کارگیری تکنیک‌های برندسازی و نیز اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌های زیست محیطی به امر برند سبز برگزار شد.

گفتنی است گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) ضمن اهتمام به عملکرد حرفه ای خود در راستای سیاست پویایی و سودآوری با حس مسئولیت پذیری یکی از گروه های موفق صنعتی در راستای حفظ محیط زیست و ارتقا صنعت سبز در کشور می باشد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *