خطوط تولید شرکت «لطیف» پس از تعمیرات اساسی آماده‌ی بهره‌برداری شد | تاسیکو

خطوط تولید شرکت «لطیف» پس از تعمیرات اساسی آماده‌ی بهره‌برداری شد

تعمیرات اساسی خطوط تولید شرکت محصولات کاغذی لطیف، از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) انجام شده و آماده‌ی بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی تاسیکو،

تعمیرات اساسی (اورهال) شرکت محصولات کاغذی لطیف با سرعت عملیاتی بالا به اجرا درآمده است و با بهره‌برداری از آن، روند تولید بهبود چشم‌گیری پیدا می‌کند.

عبدالعلی صاحب‌محمدی، مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)؛ علیرضا ابراهیمی، مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست شستا و محمد کشانی، مدیرعامل هلدینگ صنایع سلولزی تاسیکو از عملیات اورهال شرکت محصولات کاغذی لطیف بازدید کردند.

صاحب‌محمدی پس از بازدید از این شرکت گفت: تعمیرات اساسی جزء لاینفک فعالیت صنعتی است و می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه اجرایی شود.  البته باید گزارش کامل عملیات تعمیرات اساسی کارخانه به اطلاع سهام‌داران، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌ی اقتصاد و تولید نیز برسد.

کامبیز معتمد وزیری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره‌ی شرکت محصولات کاغذی لطیف، با ارایه‌ی گزارشی در خصوص ضرورت انجام اورهال کارخانه بعد از سپری شدن نزدیک به ۹ سال از آخرین اورهال و با هدف بهبود کیفیت تولید، افزایش سطح تولید و کاهش هزینه‌های تولید ناشی از نوسازی تجهیزات و تعویض قطعات و ماشین‌آلات، تعمیرات اساسی مربوط به بولیرها، رول پرس‌های ماشین کاغذ، گیربکس‌ها، استیل کردن مخازن خمیر کاغذ، جایگزینی بخش‌هایی از درام پالبر برای اولین بار در کشور با تکیه بر توان متخصصان داخلی و عوامل فنی و مهندسی شرکت، تخلیه و شست‌وشوی تمامی مخازن، بویل اوت و کاستیک واش ماشین کاغذ و تخلیه و شست‌وشوی لاین‌ها و تجهیزات، سند بلاست ماشین کاغذ، تعمیر و نوسازی کاموایر، عملیات احیا و ترمیم لاین‌ها و خروج دیفیوزرهای مستهلک و معیوب و نصب دیفیوزرهای جدید در واحد پساب و بسیاری از موارد دیگر به تشریح برنامه‌ی زمان‌بندی و روند پیشرفت پروژه پرداخت.

وی گفت: نگهداشت دارایی‌های فیزیکی شرکت و حصول اطمینان از استمرار پایدار تولید یکی از وظایف مهم شرکت‌های تولیدی است و با انجام این تعمیرات ضروری و اساسی شاهد تحول بزرگی در تولید این شرکت خواهیم بود. وی هم‌چنین از از حمایت‌های بخش‌های مختلف شستا از این اقدام و تحول بزرگ اظهار خرسندی کرد.

مدیرعامل شرکت محصولات کاغذی لطیف در ادامه افزود: پروژه‌ی اورهال کارخانه به مدت ۱۴ روز پیش‌بینی شده بود که با سرعت بالا و با همکاری تمامی کارکنان واحدهای نگهداری و تعمیرات، مهندسی فرآیند، بازرسی فنی، برنامه‌ریزی، تولید، بازرگانی، منابع انسانی، مالی، حراست و HSE به سرانجام رسید تا در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، شاهد افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات شرکت محصولات کاغذی لطیف باشیم.