افتتاح خط تولید جدید در واحد تولید لوله مقوایی و راه اندازی مجدد سایزپرس پس از روکش کردن رول ها در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) | تاسیکو

افتتاح خط تولید جدید در واحد تولید لوله مقوایی و راه اندازی مجدد سایزپرس پس از روکش کردن رول ها در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)

در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) اتفاق افتاد؛افتتاح خط تولید جدید در واحد تولید لوله مقوایی چوکا و راه اندازی مجدد سایزپرس پس از روکش کردن رول ها

به گزارش روابط عمومی تاسیکو و به نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا، ابراهیم نصرالهی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو)، اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رضوانشهر، از کارخانه شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) بازدید کردند.
در این بازدید و در راستای تجهیز، توسعه و افزایش ظرفیت تولید در واحد تولیدی لوله مقوایی این شرکت جهت ورود به بازارهای جدید و همچنین تامین بوبین مصرفی صنایع مختلف من جمله کاغذسازی، صنایع چاپ و بسته بندی و پتروشیمی، پلی استر، نساجی و کاغذ تیشو، خط جدید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این خط ، قابلیت تولید انواع لوله مقوایی در سایزها و قطر های مختلف را دارد. واحد تولید لوله مقوایی شرکت چوکا توانایی تولید 8000 تن لوله مقوایی با میزان اشتغال 30 نفر در سال را داراست که با حمایتهای مدیریت فعلی شرکت و توان داخلی خط دوم آن افتتاح و راه اندازی گردید.

*راه اندازی مجدد سایزپرس پس از روکش کردن رول ها
در راستای تنوع محصولات تولیدی و ورود به بازار صادرات و تولید تست لاینرهای با کیفیت مناسب سایز پرس ماشین کاغذ که در سال جاری جهت تعمیرات تخصصی نظیر تابگیری و روکش شدن پلاستیکی به کشور ایتالیا ارسال شده بود، با حضور مدیرعامل تاسیکو و مسئولین همراه پس از نصب مجددا راه اندازی شد.
این رول در تزریق رنگ و افزودن مواد شیمیایی در کاغذ بمنظور افزایش کیفیت محصول نهایی نقش اساسی دارد و پس از نصب در خط تولید مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
شایان ذکر است مجتمع چوکا از شرکت های وابسته به هلدینگِ سلولزی تاپیکو و شستا می باشد.