با انعقاد تفاهم نامه صورت گرفت: همکاری مشترک هلدینگ تاسیکو و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان | تاسیکو

با انعقاد تفاهم نامه صورت گرفت: همکاری مشترک هلدینگ تاسیکو و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

این تفاهم نامه در راستای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی میان گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منعقد شده است.

 

به گزارش واحد ارتباطات و برند تاسیکو، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و فنی میان گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به امضا رسید.
این تفاهم نامه با امضای ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل و نایب رییس‌هیأت مدیره تاسیکو به نمایندگی از گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین و محمدرضا دهقانی فیروزآبادی عضو هیات علمی به نمایندگی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هدف استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌های علمی-پژوهشی و صنعتی، احیاء و خودکفایی در حوزه صنعت سلولزی، پیشبرد ماموریت‌های هلدینگ تاسیکو، فعالیت‌های دانش‌بنیان و سایر همکاری‌های علمی-پژوهشی میان طرفین منعقد شد.
بومی‌سازی علوم و فنون روز صنعت سلولزی و صدور دانش این صنعت به سایرین، همفکری و همکاری با هلدینگ تاسیکو برای کارشناسی و نظارت بر پروژه‌های اجرایی و تحقیقاتی و برگزاری همایش‌های علمی مشترک با استفاده از همپوشانی ظرفیت‌های دو طرف از جمله مواردی هستند که طرفین جهت همکاری در این تفاهم‌نامه به توافق رسیدند.

خاطر نشان می‌شود گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) از شرکت‌های وابسته به تاپیکو و شستا می‌ باشد.