برای نخستین بار در خاورمیانه؛ کاغذ تیشوی کاملا سفید در شرکت حریر خوزستان تولید شد | تاسیکو

برای نخستین بار در خاورمیانه؛ کاغذ تیشوی کاملا سفید در شرکت حریر خوزستان تولید شد

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان از تولید کاغذ تیشوی سفید خبر داد و گفت: برای نخستین بار در خاورمیانه کاغذ تیشوی کاملا سفید از ترکیب خمیر سوگاس در شرکت حریر خوزستان تولید شد.

 

به گزارش واحد ارتباطات و برند تاسیکو و به نقل از روابط عمومی شرکت حریر خوزستان، سید جمال جزایری مدیرعامل این شرکت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تولید کاغذ تیشو با کیفیت از مواد اولیه داخلی مرغوب برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و دستیابی به اهداف شرکت با تخصص و دانش روزآمد متخصصان داخلی آغاز شد.

جزایری گفت: شرکت حریر خوزستان توانسته است با تکیه بر دانش بومی، علاوه بر افزایش تولید، برای اولین بار تیشوی کاملا سفید از مواد اولیه داخلی با کیفیت بسیار خوب را در این شرکت تولید نماید.

مدیرعامل حریر خوزستان بیان کرد: استفاده از مواد اولیه داخلی برای تولید محصول مرغوب نشان داد که ضمن برابری کیفیت با مواد اولیه خارجی، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری می‌شود.
وی همچنین افزود: تولید کاغذ تیشو درماه‌های اخیر با استفاده از مواد اولیه داخلی از لحاظ درصد خمیر، شفافیت و سفیدی با دقت بسیار بالا انجام شده است.
جزایری با بیان اینکه موارد یادشده تنها بخشی از اقدامات انجام شده در شرکت حریر خوزستان است گفت: با تلاش شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان زحمت کش این واحد صنعتی آینده‌ای درخشان در صنعت تیشو کشور متصور خواهد بود.

گفتنی است که شرکت حریر خوزستان تولیدکننده انواع کاغذ بهداشتی در ایران وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) است. محصول این شرکت از بازیافت ضایعات کشاورزی تولید می شود که سهم عمده ای در صیانت از محیط زیست منطقه هفت تپه استان خوزستان دارد.