همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت؛ حضور مدیرعامل و معاونین شرکت چوکا در منزل شهید ناصر فرجی پور از شهدای این شرکت و دیدار با خانواده ایشان | تاسیکو

همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت؛ حضور مدیرعامل و معاونین شرکت چوکا در منزل شهید ناصر فرجی پور از شهدای این شرکت و دیدار با خانواده ایشان

مدیرعامل و معاونین شرکت چوکا با حضور در منزل شهید ناصر فرجی پور از شهدای این شرکت با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

 

به گزارش واحد ارتباطات و برند تاسیکو و به نقل از روابط عمومی شرکت چوکا، باقر کاظمی مدیر عامل شرکت چوکا به همراه معاونین،جمعی از مدیران و  فرمانده حوزه بسیج کارگری این شرکت با حضور در منزل شهید ناصر فرجی‌پور از نزدیک با خانواده این شهید معزز دیدار نمود.
کاظمی در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین، با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا موجب برکت نظام و انقلاب هستند، امنیت و آسایش امروز کشور را حاصل جانفشانی و ایثار شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای کارگر با زحمت و تلاش خود در عرصه اقتصادی و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از وطن همواره مایه افتخار ما بوده، و امنیت امروز کشور را مدیون این عزیزان هستیم.
لازم به ذکر است شهید ناصر فرجی‌پور از پرسنل واحد راه و ساختمان شرکت چوکا بود که در ۳۱ خرداد ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۴ در ماووت عراق به شهادت رسید.

گفتنی است شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.