پیام مدیرعامل تاسیکو به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی | تاسیکو

پیام مدیرعامل تاسیکو به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی فرا رسید که ملت ایران و جهان اسلام همچنان داغدار آن سردار عزیز هستند؛ جان فدایی که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری« ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست»
حاج قاسم مرد میدان های سخت بود؛ او بود که توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در هر نقطه از جغرافیای مقاومت از لبنان تا عراق و سوریه را خنثی کرده و تروریسم تکفیری را در هم کوبید.
حاج قاسم مالک اشتر مقام عظمای ولایت و یار و یاور همیشگی ملت ایران بود و تشییع بی نظیر پیکر مطهر او نشان داد که آحاد مردم ایران چه علاقه وصف ناپذیری به او داشته و دارند.
اگر چه سه سال است که سردار دلها به ظاهر در میان ما نیست اما یاد او همواره با ماست. دولت مستکبر آمریکا تصور می‌کرد با ترور حاج قاسم می تواند از دست او آسوده باشد اما اینک «مکتب حاج قاسم» الهام بخش همه جوانان آرمانخواه و انقلابی در ایران و سایر کشورهای اسلامی است.
اینجانب با تسلیت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت این اسطوره جبهه مقاومت و یاران شهیدش به ویژه شهید گرانقدر ابومهدی مهندس به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده آن شهید عزیز اطمینان دارم همه رهروان سردار دل‌ها با هدایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) راه حاج قاسم را ادامه داده و در جهت اهداف والای او مجاهدت خواهند کرد.

ابراهیم نصرالهی
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین