نصرالهی در دیدار با خانواده شهید عجمیان: شهادت افتخار بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی شود | تاسیکو

نصرالهی در دیدار با خانواده شهید عجمیان: شهادت افتخار بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی شود

مدیرعامل تاسیکو با حضور در منزل بسیجی شهید روح الله عجمیان با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش واحد ارتباطات و برند تاسیکو و به نقل از روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، ابراهیم نصرالهی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) به همراه جمعی از مدیران شرکت محصولات کاغذی لطیف به دیدار خانواده معظم شهید امنیت، سید روح الله عجمیان رفتند.
در این دیدار نصرالهی ضمن تبریک و تسلیت به پدر و مادر شهید، اجر صبر و بردباری آنان را کمتر از شهادت ندانست. وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را جزء وظایف ذاتی مسئولان ذکر کرد و پذیرش حضور خانواده معزز شهدا را موجب افتخار و البته سنگینی بار خدمتگذاری به ملت شریف ایران عنوان کرد.
مدیرعامل تاسیکو خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند چراکه خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.پدر شهید عجمیان نیز در این دیدار ضمن ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام از آرزوی شهادت او پیش از اتفاقات اخیر خبر داد.
در این دیدار لوح تقدیر و هدایایی در تامین مایحتاج زندگی از محصولات شرکت های شستا به رسم یادبود از طرف هلدینگ تاسیکو، شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین و شرکت محصولات کاغذی لطیف به خانواده معظم این ‏شهید راه امنیت کشور تقدیم شد.‎‎

گفتنی است گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) از شرکت‌های وابسته به تاپیکو و شستا می‌ باشد.