دو خبر از حریر خوزستان؛ برگزاری دوره آموزش قوانین کار و بازدید دانشجویان رشته سلولزی از کارخانه | تاسیکو

دو خبر از حریر خوزستان؛ برگزاری دوره آموزش قوانین کار و بازدید دانشجویان رشته سلولزی از کارخانه

دومین دوره آموزش قوانین کار و تامین اجتماعی ویژه تشکل های کارگری و کارفرمایی شهرستان شوش در کارخانه حریر برگزار شد

به گزارش واحد ارتباطات و برند تاسیکو و به نقل از واحد روابط عمومی حریر خوزستان، دومین دوره آموزش قوانین کار و تامین اجتماعی ویژه تشکل های کارگری و کارفرمایی با همکاری شرکت حریر خوزستان در شهرستان شوش برگزار شد.
این دوره با تدریس رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان و با هدف کاهش اختلافات کارگر و کارفرما و ایجاد هم افزایی در محیط های کاری برگزار شد.
مهدی عبدالخانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش ضمن تشکر از همکاری مدیریت شرکت حریر خوزستان به جهت میزبانی این دوره، به ادامه روند آموزش جامعه کارگری و کارفرمایی و تشکل‌های وابسته در حوزه‌هایی همچون قانون کار، بهداشت، ایمنی و حفاظت فنی تا تکمیل شناسنامه مهارتی جامعه تاکید کرد.

 

بازدید علمی دانشجویان گروه صنایع فراورده‌های سلولزی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از شرکت حریر خوزستان

دانشجویان گروه صنایع فراورده‌های سلولزی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از شرکت حریر خوزستان بازید کردند.
در این بازدید که با توجه به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی” صورت گرفت، دانشجویان با فرایند تولید تیشو از ابتد تا تولید محصول نهایی آشنا شدند. همچنین اقدامات صورت گرفته در حفاظت از محیط‌زیست، توسط کارشناسان و مهندسین شرکت حریر خوزستان بیان شد.
در پایان این بازدید رضاییان مدیر گروه رشته صنایع سلولزی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از موسوی جزایری سرپرست شرکت حریر خوزستان و سایر کارشناسان و مهندسین این شرکت تقدیر وتشکر کرد.

لازم به ذکر است که شرکت حریر خوزستان از شرکت های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است که در منطقه صنعتی هفت تپه شهرستان شوش دانیال واقع گردیده و تیشوی بهداشتی از پسماند نیشکر (باگاس) تولید می‌نماید.