پیام مدیرعامل هلدینگ سلولزی تاسیکو به مناسبت روز بسیج مستضعفین | تاسیکو

پیام مدیرعامل هلدینگ سلولزی تاسیکو به مناسبت روز بسیج مستضعفین

بسیج همچون پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، همواره خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی بوده و توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است.مقام معظم رهبري(مدظله العالي)

بسیج حاصل بصیرت، دور اندیشی و هوشمندی رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود که در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ تشکیل و اکنون پس از گذشت ۴۳ سال نتایج آن به خوبی درک می‌شود.
حضور درخشان در دوران دفاع مقدس، مقابله با ضد انقلاب و فتنه گران، مشارکت فعال در محرومیت زدایی و پیشرفت کشور و دستاوردهای علمی، جلوه های گوناگون نقش بسیج در جامعه اسلامی است.
بسیجیان صنعت سلولزی، به ویژه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین با همتی جهادی و تلاشی خستگی ناپذیر در خط مقدم مقابله با تحریم های ظالمانه بوده و با قدرت ابتکار و خلاقیت خویش رشد و بالندگی این صنعت مهم را رقم زدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر، فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را به عموم بسیجیان به ویژه بسیجیان عزیز هلدینگ تاسیکو تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سرافرازی و توفیق روزافزون همگان را در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خواستارم.

 

ابراهیم نصرالهی
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو)