مرتضوی در جمع مدیران روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:روابط عمومی ها پاسداران عزت ایران اسلامی اند/ جهاد تبیین باید به ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور منجر شود.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ سلولزی تاسیکو و به نقل از شستا رسانه، سیدصولت مرتضوی در نشست سراسری مدیران روابط عمومی سازمان ها، استان ها، هلدینگ ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی اظهار داشت: خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی به واسطه رشادت های بزرگان دفاع مقدس تمدن ساز شد.
وی به اهمیت آزادسازی خرمشهر برای همه آزادی خواهان جهان اشاره کرد و گفت: مدافعان دروغین حقوق بشر در آن زمان در مقابل کشتار کودکان خردسال و زنان باردار سکوت کردند.
مرتضوی روابط عمومی ها را حلقه واسط و اثرگذار بین حاکمیت و آحاد مختلف مردم خواند و افزود: روابط عمومی ها امروزه به مانند سرداران دوران دفاع مقدس باید از حیثیت و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدت اثرگذاری جنگ نرم را مخرب تر از جنگ سخت عنوان کرد و گفت: دشمنان در جنگ نرم در نگاه نخست رفتارهای اجتماعی را تغییر میدهند و تلاش میکنند ارزش و کرامت انسان پایمال شود.
وی با تأکید بر اینکه جایگاه روابط عمومی ها باید توسعه و ارتقاء یابد، بیان کرد: روابط عمومی ها پاسداران عزت ایران اسلامی اند و باید خدمات نظام را به سرمایه اجتماعی تبدیل کنند.
مرتضوی گفت: روابط عمومی ها باید به تعالی اهداف سازمان و اعتمادسازی توجه کرده و گرفتار بازی های سیاسی و اداری و وابستگی صرف به مدیران نشوند.
وزیر کار در تعبیر دیگری روابط عمومی ها را افسران جهاد تبیین نام برد و افزود: در جهاد تبیین توانمندسازی نیروی انسانی و به استخدام درآوردن ابزارهای تبیینی مهم است.
وی اظهار داشت: تبیین باید بر جان ها اثر بگذارد و به توسعه سرمایه اجتماعی در كشور منجر شود.
مرتضوی در بخش دیگری به تشریح خدمات گسترده و دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت مردمی پرداخت و گفت: باورپذیری اقدامات، ارائه طرح های جدید و خلاقانه، آموزش و توانمندسازی مجموعه روابط عمومی ها باید مدنظر باشد.
شایان ذکر است گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) از شرکت های وابسته به تاپیکو و شستا می باشد.