شرکت چوب خزر کاسپین گامی تازه در مسیر هوشمندسازی | تاسیکو

شرکت چوب خزر کاسپین گامی تازه در مسیر هوشمندسازی

طرح هوشمندسازی در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با مشارکت شرکت رایتل آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی تاسیکو،به نقل از واحد روابط عمومی صنایع چوب خزر کاسپین، بر اساس سیاست ها و برنامه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حوزه هوشمندسازی و پیرو انعقاد تفاهم نامه مابین گروه صنعت سلولزی تامین (تاسیکو) و شرکت رایتل به منظور عملیاتی نمودن برنامه ها در محورهای مورد نظر، اولین جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان شرکت رایتل و مدیران شرکت چوب خزر کاسپین در واحد آمل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سروش سرپرست شرکت به تشریح محورهای تفاهم نامه شامل بهینه سازی نوع و میزان مصرف مواد اولیه، استقرار سیستم های نگهداری تعمیرات، ارتقای شاخص های کیفیت، استقرار سیستم های انبار، سیستم های حفاظتی و ایمنی، سیستم های اعلان و اطفاء حریق و … پرداخته و هدف از اجرای طرح را استاندارد سازی فرآیندها به منظور افزایش بهره وری، کاهش هزینه های عملیاتی و بهای تمام شده محصول و نهایتا سودآوری بالاتر عنوان نمود.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه، به بیان موضوعات و مسائل حوزه فعالیت خود پرداختند. نهایتا پس از بازدید میدانی مقرر شد موضوعات دسته بندی و پس از بررسی، در جلسات مشترک با برنامه زمان بندی مشخص و هماهنگی با هلدینگ سلولزی پیگیری و اجرایی گردد.

شایان ذکر است با اعلام آمادگی شرکت چوب خزر کاسپین، اجرای طرح هوشمندسازی گروه صنعت سلولزی تامین (تاسیکو) در اولین گام از این شرکت آغاز شده است.