دیدار سرپرست شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با فرماندار بابلسر | تاسیکو

دیدار سرپرست شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با فرماندار بابلسر

به گزارش روابط عمومی تاسیکو به نقل از واحد روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افشین سروش سرپرست شرکت به همراه آقای یوسف نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران  در روز یکشنبه با حضور در شهرستان بابلسر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با هدف ارتقای سطح تعاملات و استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان و استان در جهت بهره برداری بهینه و مطلوب از واحد تولید ورق های فوم بابلسر صورت گرفت، افشین سروش با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی واحد بابلسر و برنامه های در دست اقدام به منظور دستیابی به فعالیت اقتصادی پایدار پرداختند. در ادامه آقای یوسف نژاد پیشنهاداتی درخصوص ظرفیت های فعلی با توجه به عملکرد واحدهای مشابه در سطح استان و طرح های توسعه ای قابل اجرا در واحد بابلسر بیان نمودند.

در انتها فرماندار شهرستان جناب آقای قلیپور باقری ضمن بیان انتظارات مدیریتی شهرستان از مجموعه شستا و چوب خزر کاسپین در حفظ و توسعه فعالیت اقتصادی مستمر و اشتغال پایدار در واحد بابلسر با توجه به شناسنامه شرکت فیبر بابلسر سابق و سابقه اقدامات حمایتی انجام شده از سوی شهرستان، خواهان اجرای یک طرح سرمایه گذاری جدید از سوی مجموعه شستا و چوب خزر کاسپین در واحد بابلسر شدند و اعلام نمودند در این راستا حمایت لازم را معمول خواهند داشت.