آئین تکریم سرپرست سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت محصولات کاغذی لطیف با حضور مدیر عامل هلدینگ صنایع سلولزی برگزار شد. | تاسیکو

آئین تکریم سرپرست سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت محصولات کاغذی لطیف با حضور مدیر عامل هلدینگ صنایع سلولزی برگزار شد.

((آئین تودیع و معارفه مدیرعامل جدیدشرکت محصولت کاغذی لطیف با حضور مهندس محمد کشانی مدیر عامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) روز دو‌شنبه 4 تیر ماه در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد))

به گزارش روابط عمومی تاسیکو،در این مراسم که با حضور مهندس کشانی مدیرعامل و آقایان عباسی و پروانه ازمعاونان هلدینگ صنایع سلولزی و جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت لطیف برگزار گردید ، مهندس محمد کشانی از زحمات کامران بشارتی فر قدردانی کرد و وی را از مدیران فعال در حوزه صنایع چوب و کاغذ و سلولزی برشمرد.

مدیر عامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) در این جلسه بیان کرد: امیدواریم مهندس معتمد وزیری بعنوان مدیری با تجربه با همکاری صمیمانه هیات مدیره و همکاران خود در مجموعه لطیف در مسیر اعتلای شرکت ، که از اهمیت بسیاری برخوردار است ، گام بردارد.

وی در ادامه از زحمات مهندس بشارتی فر در مدت تصدی مسئولیت سرپرست شرکت لطیف قدردانی کرد و گفت : اقدامات انجام شده در این مدت نشان از همت و پشتکار ایشان بوده و تداوم موفقیت های ایشان را آرزومندیم.

مهندس کشانی با اشاره به انتظارات از مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه هلدینگ تاسیکو گفت: باید نقش و جایگاه اعضای هیئت مدیره در جهت برنامه ریزی و ارتقای شاخص های مختلف در بخش های مختلف تولید تقویت گردد .

مدیر عامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) با تاکید بر اینکه افزایش کمی و کیفی همه تولیدات باید همزمان صورت گیرد، ادامه داد:  جایگاه بخش کنترل کیفیت در راستای تولید با کیفیت محصولات باید ارتقاء یابد و تمامی محصولات براساس استاندارهای موجود در بخش ارتقای کیفیت با بازار فروش هماهنگی کامل داشته داشته باشد .

وی با بیان اینکه تنوع محصول و توسعه بازار و توجه به دستورالعمل های حفظ محیط زیست در صدر برنامه ریزی مدیران شرکت باید قرار گیرد، افزود: در تنوع محصول باید تولید محصولات جدید با سرعت بیشتری توسط زیر مجموعه های هلدینگ دنبال شود .

مدیر عامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو)  با تاکید بر این که امروزه صادرات یکی از مزایای رقابتی مهم شرکت‌ها محسوب می‌شود ، تصریح کرد: مبحث صادرات توسط شرکت های زیر مجموعه هلدینگ به صورت  جدی با برنامه ریزی صورت گرفته و اولویت بازار های هدف شناخته و قابلیت صادرات و تکمیل زنجیره ارزش افزوده هم توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به صورت جدی دنبال گردد.

محمد کشانی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط شستا مبحث مولد سازی  با جدیت در سطوح مدیریتی اجرا شده و یکی از تکالیف جدی شرکت ها در راستای گسترش مباحث توسعه ای امروزه مولد سازی است و تامین مالی هرگونه پروژه جدید از محل مولد سازی صورت خواهد گرفت .

وی با اشاره به اهمیت عمل به آئین نامه های صادره شستا به خصوص در حوزه های اداری و مالی افزود : مدیریت و انضباط در منابع مالی و کنترل دقیقی اسناد براساس قوانین صادره توسط مدیران شرکت در بخش های مختلف صورت گیرد .

مهندس کشانی با اشاره به استفاده از همه ظرفیتها و هم افزایی در بین شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تاسیکو افزود : هم افزایی از تکالیف تمامی اعضای هیئت مدیره می باشد و لازم است از پناسیل شرکت های زیر گروه شستا در زمینه حل مشکلات و کمک به روند تولید استفاده شود .

در ادامه این مراسم بشارتی فر سرپرست سابق شرکت ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران در مجموعه لطیف گزارش کوتاهی در خصوص فعالیت های صورت گرفته از جمله نوسازی فنی خطوط تولید ، افزایش تولید محصولات و سرعت بخشیدن به توسعه فعالیت های بازرگانی ارائه کرد.

مهندس کامبیز معتمد وزیری مدیرعامل جدید شرکت محصولات کاغذی لطیف نیز با تقدیر از دلسوزی و پیگیری مسائل در دوره مدیریت پیشین، سیاست‌های مورد نظر این شرکت در دوره جدید را « همدلی، توسعه سهم بازار، انجام تصمیمات در کمترین زمان و بهترین خروجی با اعتقاد به کار جمعی و تیمی » معرفی کرد.

در پایان این مراسم، ضمن معارفه مهندس کامبیز معتمد وزیری به عنوان مدیرعامل جدید ، طی لوحی از زحمات کامران بشارتی فر ، سرپرست اسبق این شرکت تقدیر و قدردانی شد.

گفتنی است که مهندس کامبیز معتمد وزیری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است و  سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت ، دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور   ، مدیر اموراداری و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر امور اداری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران، معاون اداری مالی و پشتیبانی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین _ زنجان، مدیریت روابط عمومی وامور بین‌الملل و رئیس حوزه مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، مشاور معاون وزیر و مدیر حوزه مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی و عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب ، از جمله سوابق اجرایی و همچنین تدریس در زمینه امور نمایشگاهی و بازرگانی در دانشگاههای علمی کاربردی و آزاد اسلامی بعنوان بخشی از سوابق علمی و پژوهشی ایشان در کارنامه تجربیات چندین ساله وی قابل مشاهده است.