پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ صنایع سلولزی به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام 15 خرداد | تاسیکو

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ صنایع سلولزی به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، مهندس محمد کشانی مدیر عامل هلدینگ سلولزی طی پیامی سالروز رحلت جانگذار معمار  کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به مردم شریف و ولایت مدار کشورمان تسلیت گفت و یاد و خاطره دکتر آیت الله رییسی و همراهان را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح می باشد:

سالهاست که نیمه خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد ،  و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید،یاد آور بزرگ مردیست که تاریخ ، هیچگاه انقلاب حماسه ساز حضورش را فراموش نخواهد کرد. شخصیتی که نفوذ کلام و قاطعیت مقتدرانه اش در احیای حاکمیت اسلامی،  او را به عنوان رهبری پیروز و پدیده ای انقلابی به جهانیان معرفی کرد.

قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه نیز که زمینه ساز انقلاب اسلامی سال 57 بود، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی نا گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرتهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند. امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی در سایه ی رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب که پس از امام خمینی (ره) پرچم این نظام را به بهترین شکل بر روی قله های عزت و افتخار برافراشته کرده است. بتوانیم خدمتگزار صدیق این نظام و مردم عزیزمان باشیم.

اینجانب سالروز ارتحال جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران با وفایش در   فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی و به ویژه همکاران گرامی تسلیت عرض می نمایم.