پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی | تاسیکو

پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.
روابط عمومی نه یک شغل اداری که یک شوق اداری است. شوقی که آگاه سازی و شفافیت را رسالت خود می داند. وظیفه ای است که از سر عشق با بهره گیری از ایده های نو، تفکر خلاق و اندیشه پویا به حوزه اداری خود نگاه می کند.
گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و فرصت ارزشمندی برای تقدیر از زحمات فعالان و کنشگران این عرصه است.
فرا رسیدن این روز را به همه اصحاب رسانه، فعالان ارتباطات و روابط عمومی؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی هلدینگ سلولزی تاسیکو و شرکت های تابعه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیتهای موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها از سطوح گوناگون ذی نفعان به سطوح مختلف مدیریتی بستر ساز تعالی سازمانی شوند.