همزمان با گرامیداشت ایام الله دفاع مقدس، سومین دوره از مسابقات قهرمانی جام شهید حاج قاسم سلیمانی شرکتهای زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین برگزار شد. | تاسیکو

همزمان با گرامیداشت ایام الله دفاع مقدس، سومین دوره از مسابقات قهرمانی جام شهید حاج قاسم سلیمانی شرکتهای زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم از شرکتهای زیرمجموعه این گروه در ۳ رشته ورزشی و به میزبانی شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار گردید.

⬅️ حبیب هاشمی مدیر روابط عمومی تاسیکو در مراسم اختتامیه این مسابقات با اشاره به هدف ایجاد همدلی و هم افزایی از برگزاری این رویداد گفت:
☑️ انگیزش یک محرک مهم برای فعالیت افراد است و محیط کاری و کیفیت کار باتغییر نگرش افراد به طور قابل توجهی بهبود مییابد و محیط کار دوستانه توام با برنامههای ورزشی باعث تولید بیشتر و پیشرفت میشود.

⏺️ در ادامه دکتر اسدزاده مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین خطاب به تیم های شرکت کننده خاطر نشان کرد:

✔️ورزش؛ مولفه ای موثر در ارتقای بهره وری نیروی انسانی در هر سازمان است
🔻 وی افزود: امروزه مؤلفههای مؤثر در ارتقای بهرهوری نیروی انسانی در هر سازمانی، استفاده از استعدادها و تلاش برای ارتقای سطح رفاه و سلامت کارکنان است و هدف از برگزاری این دوره از مسابقات هم تحقق این امر بوده است.

💠 در پایان از تیم های برتر در رشته های فوتسال، فوتبالدستی و دارت با اهدای جام، مدال و هدایا تقدیر بعمل آمد.

⬛️ گفتنی است این مسابقات طی مدت ۳ روز و با حضور شرکتهای محصولات کاغذی لطیف، چوکا، کاوه، حریر، بیستون، چوب خزر کاسپین، تاسیکو و تاپیکو و به میزبانی شرکت لطیف در کردان کرج برگزار گردید.