مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده لطیف برگزار شد | تاسیکو

مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده لطیف برگزار شد

تقسیم سود ۸۹٠٠ ریالی به ازای هر سهم
مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و مجمع عمومی فوق العاده شرکت محصولات کاغذی لطیف در محل مرکز همایش های این شرکت، واقع در شهر صنعتی هشتگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تاسیکو به نقل از روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، با حضور ۷۹/۸ درصد از سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت محصولات کاغذی لطیف، ضمن تصویب صورت های مالی، تقسیم سود ۸۹٠٠ ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید.

همچنین در مجمع عمومی فوق العاده, مفاد اساسنامه شرکت به منظور تطبیق با ابلاغیه سازمان بورس اصلاح و مورد تصویب قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، سید علی اکبر هاشمی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن خیرمقدم، از هیات رئیسه دعوت کرد تا در جایگاه حاضر شوند، پس از آن هیات رئیسه مجمع به ریاست قاسم عابدزاده شوکی نماینده شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین تشکیل و جلسه رسمیت یافت.

در ادامه مدیرعامل شرکت، گزارش فعالیت هیات مدیره و خلاصه ای از عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۱ را ارائه و از درآمد بیش از ۶/۸۹۴/۴۵۱ میلیون ریالی شرکت در سال ۱۴۰۱ و رشد ۴۲ درصدی، نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

هاشمی در ادامه با اعلام رکورد ۲٠۰۲۲ تنی تولید در سال ۱۴۰۱ و سود عملیاتی شرکت به رقم ۱/۸۱۶/۷۸۳ میلیون ریالی و همچنین سود خالص شرکت به مبلغ ۱/۷۷۶/۴۷۶ میلیون ریالی اشاره و این میزان درآمد را با توجه به موانع پیدا و پنهان تولید بسیار ارزنده توصیف کرد.

این جلسه پس از تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره حقوقی به کار خود پایان داد.

شرکت محصولات کاغذی لطیف از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا می باشد.