دومین همایش دست آوردهای زنجیره صنعت سلولزی برگزار شد | تاسیکو

 دومین همایش دست آوردهای زنجیره صنعت سلولزی برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، دومین همایش دست آوردهای زنجیره صنعت سلولزی و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه دیروز 7 اسفند ماه در هتل استقلال تهران برگزار و طی این مراسم از ابراهیم نصرالهی سرپرست گروه صنعت سلولزی تامین گسترنوین و مجموعه تاسیکو تجلیل شد.

این همایش که با همت شرکت آینده اندیشان رادینا ، برگزارکننده نمایشگاه ها و همایشهای تخصصی صنعت سلولزی در کشور و حمایت مالی مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین و گروه لاینس گیت برگزار گردید،  تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور به ایراد سخنرانی پرداخته و دست آوردها و اقدامات مهم  صنعت سلولزی در دوران همه گیری ویروس کرونا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی صنعت سلولزی در کشور به عنوان حامی معنوی این همایش حضوری پر رنگ و موثر داشت. در خلال این همایش نیز با تجلیل از اقدامات تاسیکو در سه دهه حضور موثر و فعال شرکتهای این هلدینگ از سرپرست این شرکت تقدیر و تجلیل صورت پذیرفت.

لازم به ذکر می باشد که هلدینگ سلولزی شستا ( تاسیکو ) با دارا بودن شش شرکت مدیریتی و دو شرکت غیر مدیریتی به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی در این صنعت شناخته می گردد.