تعمیر تخصصی دستگاه پرس با تکیه بر توان داخلی مهندسین واحد فنی و مهندسی محصولات کاغذی لطیف | تاسیکو

تعمیر تخصصی دستگاه پرس با تکیه بر توان داخلی مهندسین واحد فنی و مهندسی محصولات کاغذی لطیف

به گزارش روابط عمومی تاسیکو و به نقل روابط عمومی  لطیف،

سرپرست شرکت محصولات کاغذی لطیف گفت: تعمیر تخصصی دستگاه پرس با تکیه بر توان داخلی مهندسین واحد فنی و مهندسی محصولات کاغذی لطیف انجام شده است.

عضو هیئت مدیره و سرپرست محصولات کاغذی لطیف از نو آوری مهندسین این شرکت در زمینه تعمیرات دستگاه پرس با تکیه بر نیروهای بومی و متخصصان داخلی شاغل در واحد فنی و مهندسی شرکت محصولات کاغذی لطیف برای اولین بار در سطح صنایع سلولوزی کشور خبر داد .
به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف، مهندس محمدرضا عاشری با اشاره به اینکه محصولات کاغذی لطیف پیشگام استفاده از توان متخصصن فنی و مهندسی کشور می باشد ، گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و عدم ارسال قطعات بسیار حساس به خارج از کشور جهت تعمیرات تخصصی دستگاه های پرس این مجموعه صنعتی دارای نقص فنی در قطعات بلبرینگ و روکش پرس گردیده بودند .
سرپرست محصولات کاغذی لطیف، در ادامه افزود: طبق برنامهریزی انجام شده مهندسین این شرکت برای اولین بار در حوزه تعمیرات تخصصی توانستند با تکیه بر دانش خود با ترکیب قطعات 2 دستگاه ماشین پرس یک پرس با کیفیت عالی بدون هیچ عیبی در قطعات بلبرینگ و روکش پرس ایجاد نمایند که کیفیت خروجی دستگاه در حوزه تولید کاغذ و آب گیری بسیار عالی و بدون هرگونه نقصی می باشد .
عاشری با اشاره به این که با ارتباط برقرار شده مدیران خطوط تولید و فنی براساس این کارخانه با سازنده این ابزار در خارج از کشور نیز دست یابی مهندسین فنی به دانش تعمیر این ماشین صنعتی توسط شرکت سازننده عملا ناممکن خوانده شده بود اشاره داشت : در تاریخ تعمیر ابزار صنایع سلولزی ایران برای اولین بار در روی ماشین کاغذ قطعات موسوم به فلت توسط مهندسی فنی پشت و رو گردید و دستگاه به صورت کامل استاندارد به فعالیت خود ادامه داده است.
عضو هیئت مدیره و سرپرست محصولات کاغذی لطیف با اشاره به تاکیدات مقام محترم وزارت تعاون ، کار و رفاع اجتماعی درخصوص اعتماد به توان داخلی ، عنوان کرد: این امر وظیفه است و نیاز به تلاش بیشتر دارد و در واقع نیاز به اقدام و عمل در این حوزه می باشد که مهندسین فنی این شرکت با تکیه بر توانایی های خود از هرگونه توقف خطوط تولید این شرکت حتی برای چند ساعت نیز به علت مشکلات فنی جلوگیری به عمل آورده اند .
وی خاطرنشان کرد: این تعمیرات نقطه عطفی در حوزه فنی و مهندسی صنایع سلولوزی در سطح کشور می باشد و واحد فنی و منهدسی توانست این دستگاه را از توقف کامل نجات داده و کاملا به حالت استاندارد اولیه برگردانده شود .
وی در پایان گفت: در این تعمیرات تخصصی در همه موارد با تکیه بر توان نیروهای بومی و دانش متخصصان داخلی این مجموعه تولیدی است زیرا معتقدیم این ظرفیت در سطح هلدینگ تاسیکو و شرکت محصولات کاغذی لطیف وجود دارد و باید نهایت بهره را از آن برد.