برگزاری مراسم تکریم جایگاه کارگران و تلاشگران گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) به مناسبت روز جهانی کار و کارگر | تاسیکو

برگزاری مراسم تکریم جایگاه کارگران و تلاشگران گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تاسیکو، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر مراسم جشنی در راستای تکریم جایگاه کارگران و تلاشگران گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) به همت این هلدینگ برگزار شد.
مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، ابراهیم نصرالهی مدیرعامل هلدینگ سلولزی تاسیکو، اعضاء هیأت مدیره، همکاران این هلدینگ و مدیران عامل و اعضاء هیأت مدیره شرکت های تابعه و جمعی از همکاران این شرکت ها همراه با خانواده های ایشان در این مراسم حضور داشتند.
مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز گردید.
در ابتدای مراسم مدیرعامل تاپیکو هفته کار و کارگر را به همه زحمتکشان عرصه کار و تلاش تبریک گفت. وی همچنین هلدینگ سلولزی را به عنوان یکی از هلدینگ های تاثیرگذار در زمینه حفظ محیط زیست، برشمرد.
در ادامه مراسم مدیر عامل تاسیکو نیز ضمن تبریک این روز با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای هلدینگ سلولزی و شرکت های تابعه اظهار کرد: با تلاش و کوشش جمعی همه شما عزیزان توانستیم موفقیت های چشمگیری را در صنعت سلولزی کشور بدست بیاوریم و امیدوارم که امسال هم با تلاش و همت مضاعف شما عزیزان بتوانیم در مسیر شعار سال “مهار تورم ، رونق تولید ” گام هایی عظیم برداریم.
در این مراسم برنامه های شاد در آیتم های مختلف اجرا شد و در پایان از 3 نفر از همکاران زحمتکش این هلدینگ با اهداء لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.