بازدید مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) از شرکت محصولات کاغذی لطیف | تاسیکو

بازدید مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) از شرکت محصولات کاغذی لطیف

به گزرش روابط عمومی تاسیکو به نقل از واحد روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف ، روز چهارشنبه 27 دی ماه جناب آقای عبدالعلی صاحب محمدی مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در ساماندهی شرکت های حوزه صنایع و انرژی با همراهی دکتر اسدزاده سرپرست هلدینگ صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) و جمعی از مدیران شرکت شستا ، هلدینگ تاسیکو و اعضای هیئت مدیره محصولات کاغذی لطیف ضمن حضور‌ در بخش‌های مختلف این شرکت ، تازه‌ترین دستاوردهای داخلی این مجموعه تولیدی را مورد بازدید قرار داد.

درجریان این بازدید مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) ، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش شبانه روزی مدیران و متخصصان و کارکنان شرکت محصولات کاغذی لطیف ، اعلام کرد: مجموعه لطیف دارای روند رو به رشدی در حوزه تولید و سود آوری می باشد .

عبدالعلی صاحب محمدی با اشاره به تولید مناسب و با کیفیت محصولات حوزه صنایع سلولزی در این کارخانه، گفت: این مجموعه جزو کارخانه های قدیمی حوزه صنعت سلولزی بوده و از جمله مجموعه های صنعتی موفق شهرصنعتی هشتگرد است.

مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) تاثیر هنر مدیریت صحیح در مجموعه های صنعتی را در اجرای طرح های توسعه ای بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: محصولات کاغذی لطیف دارای توانمندی ‌های زیادی است و امیدواریم با همت مجموعه و بخش ‌های مختلف بتوانیم طرح های توسعه را در راستای گسترش خطوط تولید این شرکت آغاز نمائیم.

صاحب محمدی با تاکید بر اهمیت مولد سازی و فروش اموال مازاد گفت: هدف از مولد سازی کمک به افزایش سرمایه و افزایش بهره وری در مجموعه های تولیدی است.

لازم به ذکر است در این دیدار مهندس کامران بشارتی فر ، سرپرست شرکت ضمن معرفی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های محصولات کاغذی لطیف به نتایج هدف‌گذاری‌های تولیدی این مجموعه اشاره کرد و نیز برنامه‌ها و چشم انداز محصولات کاغذی لطیف در افق پیش رو را شرح داد.