بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین | تاسیکو

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) و ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل، مهدی نوروزیان سرپرست معاونت امور شرکتها و مجامع شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به اتفاق ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل هلدینگ تاسیکو و هیأت همراه از بخشهای مختلف کارخانه (خط تولید، آزمایشگاه، انبار) و سایر قسمت های این شرکت بازدید به عمل آوردند.
ابراهیم بازیان در جریان این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و توسعه سرمایه های انسانی، خواستار توجه کامل به کیفیت و دقت در انتخاب روش های ارزیابی و استفاده از رویکردهای جدید و موثر در فرایند توسعه کارکنان شد.
وی افزود: عملکرد فعلی شرکت خزر کاسپین نشان میدهد که از سرمایه های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که دلسوزانه و متعهدانه تلاش میکنند و این موضوع در عملکرد آنها کاملاً مشهود است.
ابراهیم نصرالهی مدیرعامل هلدینگ تاسیکو نیز از چوب خزر به عنوان یکی از برترین شرکت های عرصه صنعتی نام برد و ادامه داد: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تنها با شعار و حرف اتفاق نمی افتد بلکه با همین فعالیت هایی که نمونه آن در مجموعه بزرگ شرکت صنایع چوب خزر کاسپین رخ می دهد انجام می پذیرد.
در پایان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ضمن تاکید به توسعه خط تولید جدید به عنوان فاز بعدی این شرکت گفت: این پروژه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از اولویت های ماست و باید با استفاده از ظرفیت ها برای اجرایی شدن آن در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روزآمد برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

در این بازدید مجید محمودی مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین و اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران شرکت این هیأت را همراهی نمودند.

خاطر نشان می شود که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.