بازدید مدیرکل سازمان استاندارد استان مازندران از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین | تاسیکو

بازدید مدیرکل سازمان استاندارد استان مازندران از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سلولزی تاسیکو و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، دکتر ملا علی پور مدیرکل استاندارد استان مازندران و هیئت همراه به اتفاق مجید محمودی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع چوب خزر کاسپین و جمعی از مدیران این شرکت از خط تولید بازدید نموده و در جریان فرایند این واحد تولیدی قرار گرفتند.
در این بازدید، ضمن ارائه گزارش از عملکرد فعالیت تولید محصولات شرکت چوب خزر کاسپین و فرآیند تولید محصولات توسط مهندس محمودی، مسائل و مشکلات کیفیتی پیش روی تولید نیز مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد استان در این دیدار امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت چوب خزر کاسپین را از لحاظ حرف های و دقت در آزمایشات بسیار خوب ارزیابی کرد و مشارکت و تعامل هر چه بیشتر این شرکت در کمیسیون های تدوین استاندارد های ملی ایران و همکاری های نزدیکتر در زمینه فعالیت های آموزشی با اداره کل استاندارد استان را خواستار شد.
در ادامه مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین نیز پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری فی مابین ارائه نمود.
محمد تقی کاظمی مدیر کنترل کیفیت شرکت نیز گزارشی از عملکرد آزمایشگاه این شرکت و برخی از دستاوردهای مهم آن در رابطه با تولید، کیفیت محصول و کنترل هزینه های مربوط به مصرف مواد اولیه و کمکی، استقرار و پیاده سازی سیستم های مدیریت یکپارچه، کیفیت و… ارائه کرد.
دکتر ملا علی پور در این بازدید ضمن خدا قوت، از تلاش و خدمات این شرکت در راستای ارتقای سطح کیفیت ملی، قدردانی کرد.
شایان ذکر است شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های تابعه هلدینگ سلولزی(تاسیکو)، تاپیکو و شستا است.