بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع سلولزی(تاسیکو) از شرکت محصولات کاغذی لطیف | تاسیکو

بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع سلولزی(تاسیکو) از شرکت محصولات کاغذی لطیف

به گزارش روابط عمومی تاسیکو به نقل از واحد روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف، مهندس محمد کشانی مدیر عامل هلدینگ صنایع سلولزی به همراه دکتر اسدزاده عضو موظف هیئت مدیره ، معاونین و مدیران هلدینگ صنایع سلولزی ، سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت لطیف از خطوط تولید و روند فعالیت های اجرایی شرکت محصولات کاغذی لطیف بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

مدیر عامل هلدینگ صنایع سلولزی ضمن بازدید از خطوط تولید طی نشستی با مدیران و مسئولان این مجموعه از سطح توانمندی تولیدی شرکت لطیف ابراز خرسندی کرد و گفت: با تمامی توان از طرحهای توسعه، نوآورانه و پروژه های در دست اجرا در اين شركت حمایت خواهد شد .

مهندس کشانی طی سخنانی ضمن دریافت گزارشات اقدامات انجام شده  ، اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده زمینه رشد در شرکت محصولات کاغذی لطیف مشاهده می‌شود و شرکت می‌تواند با برنامه ریزی بیشتر در راستای تولید باکیفیت مواد اولیه مورد نیاز محصولات صنایع سلولزی کشور نقش موثری ایفاء کند.

وی با تاكيد بر ضرورت تدوين استراتژي و برنامه ریزی بلند مدت توسعه شركت لطیف به عنوان نقشه راه اين واحد تولیدی افزود: این پتانسیل در شركت محصولات کاغذی لطیف وجود دارد که به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان محصولات صنایع سلولزی کشور تبدیل شود.

مدیر عامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) بر استفاده از ظرفیت موجود در تولیدات صنایع جانبی مرتبط با محصولات سلولزی تأکید کرد و گفت: انتظار داریم محصولات کاغذی لطیف بر روی برنامه ریزی در سطوح مختلف تولید تمرکز ویژه‌ای داشته زیرا برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در زمینه رشد و تولید محصول این موضوع مهم و تاثیرگذار است.

مهندس کشانی با تاکید به نگاه راهبردی در حوزه منابع انسانی عنوان کرد: ما نگاه ویژه‌ای به بحث منابع انسانی داریم و باید نگاه کارشناسانی به ساختار نیروی انسانی در حوزه های مختلف داشته باشیم .

مدیر عامل هلدینگ صنایع سلولزی تاکید کرد: افزایش ظرفیت تولید خیلی مهم و ضروری است و باید ضمن تعامل سازنده با سایر شرکت های هلدینگ تاسیکو در راستای هم افزایی درون گروهی اقدام کرده و با جدیت طرح های نوآورانه را در راستای ارتقای کمی و کیفی محصولات در دستور کار قرار دهیم.

در جریان این بازدید میدانی ، سرپرست شرکت محصولات کاغذی لطیف ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات و نیز پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت، به بیان برخی چالش‌های موجود در فرآیند تولید و فروش محصولات پرداخته و برای رفع آن تقاضای حمایت کرد.