افتخاری دیگر در شرکت محصولات کاغذی لطیف،*رشد بی سابقه تولید* | تاسیکو

افتخاری دیگر در شرکت محصولات کاغذی لطیف،*رشد بی سابقه تولید*

به گزارش روابط عمومی تاسیکو به نقل از روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف این شرکت توانست طی سال ۱۴٠۱ با پشت سر گذاشتن چالش های متعدد ناشی از تحریم ها در تامین اقلام یدکی تجهیزات، قطع دو هفته ای گاز کارخانه، سهمیه بندی برق و دیگر موانع موجود، با تولید ۲٠٠۲۲ تنی محصولات خود، رکورد کم سابقه ای از تولید را از بدو تاسیس به جا بگذارد.

موفقیتی کم نظیری که به اعتقاد مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت ماحصل سیاستگذاری های صحیح و حمایتی هلدینگ های بالا دستی، اصلاحات ساختاری، خلق روشهای نوین اجرایی و ایجاد حس همدلی و از همه مهمتر تلاش جمعی کارکنان لطیف بوده است.

سید علی اکبر هاشمی با ابراز خرسندی از تحقق رشد تولید این شرکت، دستیابی به این موفقیت کم نظیر را به تمامی سهامداران، همکاران تلاشگر شرکت و به طور کلی خانواده بزرگ تامین اجتماعی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این مسیر پیشرفت همچنان ادامه دار باشد.

وی تیشوی تولید شده این شرکت را ماده اولیه بسیاری از شرکت های فعال در صنعت سلولزی کشور دانست که هر گونه افزایش تولیدی می تواند، موجب رونق سایر بخش های پیرامونی و همچنین کنترل و تنظیم قیمت محصولات بهداشتی در کشور شود.

هاشمی همچنین ضمن تاکید بر کیفیت تیشوی تولیدی این شرکت بیان داشتند که اهداف اصلی این شرکت به گونه ای ترسیم شده که هیچگاه کیفیت فدای کمیت نشده و میزان استانداردها همیشه در اولویت و ملاک عمل در برنامه ریزی های شرکت بوده است .

وی در خاتمه ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رو به رشد این شرکت در سال آینده از نقش حمایتی هلدینگ های سلولزی، تاپیکو و شستا در کسب این موفقیت بزرگ قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که شرکت محصولات کاغذی لطیف به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده در صنعت سلولزی، با تولید بیش از ۲٠ هزار تن تیشو در سال، حدود ۱۳ درصد از نیاز کشور را مرتفع می نماید .