افتتاح پروژه حذف تصفیه پساب شرکت صنایع چوب خزر کاسپین همزمان با ایام الله دهه فجر | تاسیکو

افتتاح پروژه حذف تصفیه پساب شرکت صنایع چوب خزر کاسپین همزمان با ایام الله دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیران عامل تاپیکو و تاسیکو برگزار گردید؛
افتتاح پروژه حذف تصفیه پساب شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

به گزارش روابط عمومی گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو و ابراهیم نصرالهی مدیرعامل تاسیکو پروژه حذف پساب PSF ریفاینر شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افتتاح گردید.

لازم بذکر است مدعوین حاضر پس از افتتاح پروژه پساب، از بخشهای مختلف کارخانه اعم از خط تولید،آزمایشگاه،انبار و… واحد فیبر بابلسر نیز بازدید بعمل آوردند.
در بخشی از این مراسم مجید محمودی مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با تبریک فرارسیدن میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر و نیز گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ملت ایران گفت:
در این پروژه، حذف پساب PSF ریفاینر با استفاده از سیستم ZLD بر اساس برنامه ریزیها، انتقال و تصفیه پساب این شرکت با همکاری مدیران و پرسنل خزر کاسپین در سه مرحله ساخت ایستگاه پمپاژ پساب در محل تصفیه خانه، احداث خط انتقال پساب به پالایشگاه و ساخت تصفیه خانه در محل این شرکت انجام گرفته است، به طوریکه 21 متر مکعب پساب شرکت در شبانه روز را تصفیه می کند.
در ادامه مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شرکت در عرصه تولید اظهار داشت:
کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقشآفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب میشوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور نتیجه تلاش خستگیناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.
ایشان همچنین بر مواردی نظیر پیشرفت در امر فروش و افزایش در تولید تاکید نمودند.
ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین که در این دیدار حضور داشت با اشاره به تلاش شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در عرصه تولید بیان داشت:
تلاش کارگران در عرصه تولید شایسته تقدیر و قدردانی است و در سالی که به نام پشتیبانیها و مانعزداییها نامگذاری شده باید برنامهریزیهای لازم و اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر مبنای کار باشد.
حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید جعفری که خود از نخبگان شهرستان آمل بود حسن ختام این مراسم بود که حاضرین با خانواده ایشان دیدار و به گفتگو نشستند.
مدیرعامل تاپیکو در این دیدار با اشاره به نقش خون شهدا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران افزود:
عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست و خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است که باید به بهترین وجه ممکن در جامعه عملی شود.