اسفندیاری از نصب تجهیز جدید در خط تولید كاغذسازی كاوه خبر داد | تاسیکو

اسفندیاری از نصب تجهیز جدید در خط تولید كاغذسازی كاوه خبر داد

به گزارش روابط عمومی تاسیکو  و به نقل از واحد ارتباطات شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با نصب تیغه برش میانی، تولید کاغذ به‌ صورت همزمان در دو سایز امکان‌پذیر شد.مدیرعامل کاغذسازی کاوه با اشاره به شرایط رکودی بازار، این اقدام را گامی مثبت برای تسریع در تامین نیاز مشتری دانست.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت در این‌باره گفت: در شرایط رکودی حاکم بر بازارکاغذبسته‌بندی، تسریع در تامین نیاز خریداران به‌ویژه در زمینه تولید سایزهای متنوع کاغذ، گامی مثبت در مشتری‌مداری است.

وی افزود: ماشین‌آلات تولید کاغذ این کارخانه از قدمت بسیاری برخوردارند. تولید با این ماشین‌آلات قدیمی، حاصل همت و پشتکار کارگران عزیز و مهندسان توانمند خط تولید است. تعمیرات دوره‌ای و به‌روزرسانی مداوم تجهیزات، لازمه حیات این شرکت است بر همین اساس و با تلاش همکارانم، تجهیز جدیدی در خط تولید کارخانه نصب شده‌است.

اسفندیاری گفت: این تجهیز جدید که تیغه برش میانی نام دارد و با تکیه بر دانش بومی و استفاده از امکانات و قطعات موجود در کارخانه طراحی و ساخته شده‌است، تولید کاغذ را به‌صورت همزمان در دو سایز امکان‌پذیر می‌سازد.

مدیرعامل کاوه با اشاره به مزایای این تجهیز گفت: افزایش تنوع سایز کاغذ تولید شده، افزایش راندمان خطوط تولید، تسریع در تامین نیاز مشتری در سایز کاغذ و کاهش توقفات ناشی از تغییر سایز در روند تولید از ویژگی‌های تیغه برش میانی است.

گفتنی است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس کشور فعالیت دارد از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سلولزی،تاپیکو و شستا است.