ارتقاء نماد چكاوه از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول اعلام شد | تاسیکو

ارتقاء نماد چكاوه از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول اعلام شد

مدیرعامل کاغذسازی کاوه این موفقیت بزرگ را به کارکنان و سهامداران چکاوه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی تاسیکو به نقل ازواحد ارتباطات شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، سازمان بورس اوراق بهادار تهران در نامه ای به این شرکت، ارتقاء نماد معاملاتی چکاوه از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول را اعلام نمود و این موفقیت را تبریک گفت.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کاغذسازی کاوه در این‌باره گفت: خدا را شاکر هستیم که کوشش‌ همه ارکان شرکت و صبوری سهامداران محترم در سال‌های اخیر به بار نشست و نماد چکاوه به تابلو فرعی بازار اول بورس ارتقاء پیدا کرده‌است. ضمن عرض تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده بزرگ کاغذسازی کاوه و سهامداران عزیز، تلاش بیشتر و امیدآفرینی روزافزون را همچنان سرلوحه کارهای خود قرار خواهیم داد تا این برند قدیمی و خوشنام، بالندگی بیش از پیش داشته باشد.

در همین ارتباط، بهروز ایرانشاهی، معاون مالی و منابع انسانی کاغذسازی کاوه نیز گفت: احراز شرایط ارتقاء نماد به تابلو فرعی بازار اول بورس نیازمند عوامل متعددی چون: عملکرد شرکت، شفافیت و ارایه به‌موقع گزارش‌های مالی، برگزاری منظم مجامع، انجام تکالیف و پیاده‌سازی دستورالعمل های مقرر سازمان بورس و رعایت قوانین حاکمیت شرکتی است که شکر خدا این موارد توسط کاغذسازی کاوه رعایت شده است و به سهم خود، این موفقیت را به همکاران عزیز و سهامداران ارجمند تبریک می‌گویم.

شایان ذکر است که کاغذسازی کاوه، تنها شرکت تولیدکننده کاغذ بسته‌بندی است که در بازار بورس کشور فعالیت دارد و از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا می‌باشد.

متن نامه بورس به کاغذسازی کاوه به شرح زیر است:

جناب آقای امیرسامان اسفندیاری
مدیرعامل محترم شرکت صنایع کاغذسازی کاوه
باسلام و احترام
چنانچه استحضار دارید انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلوها و بازارهای بورس اوراق بهادار تهران بر اساس اطلاعات آخرین صورت های مالی حسابرسی شده و سایر شرایط مندرج در مواد 12 الی 15 دستورالعمل پذیرش، در پایان مرداد ماه هر سال انجام می شود.
با عنایت به اینکه شرکت صنایع کاغذسازی کاوه شرایط مقرر برای تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران را احراز نموده، نماد معاملاتی آن شرکت از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول ارتقا یافته است.
ضمن عرض تبریک به مدیران، کارکنان و سهامداران آن شرکت، امید است با تداوم رعایت قوانین و دستورالعمل های مقرر، شاهد رشد و تعالی روزافزون و تداوم حضور آن شرکت در بورس تهران باشیم.